Tuesday, March 02, 2010

Миний мэргэжил Экологич



Сайн байна уу? Өөрийн блогт оролгүй зөндөө уджээ.
2010 оны 03 сарын 01 нд би шинэ ажил хүлээж авлаа. Миний хийх юмсан гэж бодож байсан мэргэжлийн ажлын маань анхны гараа юмдаа. Байгаль орчныг хамгаалах, зүй зохистой ашиглах талаар иргэд, олон нийт, хүүхдүүдэд хандсан мэдээллийн олон талын арга хэмжээ авч явуулах нь миний ажлын гол үүрэг юм. Одоо Монгол улсад тулгамдаад байгаа байгаль экологийн хүндрэлтэй асуудлаас гарах аргуудын нэг нь ард иргэдэд экологийн мэдлэг олгох явдал юм. Үүнийг байгууллагаа төлөөлж Хархоринчуудад ялангуа өсвөр насны хүүхдүүдэд хандсан арга хэмжээ авах нь зүйтэй санагдана Энэ бол эхлэл. Цаашид хийсэн ажлаа та бүхэндээ байнга тайлагнах болно.
Миний блогт зочилсонд баярлалаа. Дахин зочлоорой.

3 comments:

Ганболдын блог said...

Өөрийн эзэмшсэн мэргэжлээрээ хүсэж мөрөөдөж байсан ажлаа хийх болсонд баяр хүргэж ажлын өндөр амжилт хүсье!

Билгээ said...
This comment has been removed by the author.
Билгээ said...

Bayr hurgie. Amjilt husie. Sain ajillaarai. Chi chadna shuu.